oj vad hände egentligen

Hej på er! Det har verkligen ekat tomt här i några dagar nu. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. I fredags var jag hemma från skolan för jag mådde verkligen inte bra, gjorde inget alls den dagen. Igår blev det lite plugg träning och idag har jag hunnit med att baka ett supergott bröd, müsli samt att spela en match, ett resultat som inte alls speglade matchen, tyvärr.
 
Ikväll har vi käkat pizza, det var ett tag sedan så det satt fint. Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda upp för en vecka fullt med plugg, träningar och en massa kul att se fram emot till helgen! Kramkram


Tack snälla :)

2015-01-25 // 19:01:12

Ser så himla gott ut!

sv: Åh tack så jätte mycket! Kram ♥

2015-01-25 // 19:17:43
ª Malin

Åh vad alla frestas med pizza :)

2015-01-26 // 10:29:07

Mums!

2015-01-26 // 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback