året som gått via min iPhone - 1

FEBRUARI
 Åre
 Min kära gamlamormor lämna oss, saknar dig så! Finaste människan.. <3!
 
MARS
 Fyllde 15
 Fick finaste väskan
 Läste mycket, favoritboken här.
Fick upp ögonen för te
 Hittade ny redigeringsapp och fotade en hel del, och redigerade såklart.
Fick ta ett sista farväl av henne, det var så fint!
 En mysig frukost
 En mysig födelsedagsbrunch
 
APRIL
 Träningsläger i Jkpg
Laget bodde på hotell och vi avnjöt en god frukost
 Sprang mycket
Konfaläger
 
Maj
Konfirmerades
 Våra tyska utbytesstudenter kom på besök i drygt en vecka
 
JUNI
Var på min kusins student
 
Picknik i Borlången med mina bästa
Fick äntligen moppekörkort!!
 

JULI
 Grannen min fyllde 15, firades med tårta
Var nere i sommarstugan vid kusten, åt gott osv
Såg ut så här
 Sedan började bilresan mot varmare breddgrader (Kroatien)
Frukost i Tyskland
Middag i Österrike, självklart Schnitzel
 Utanför Split på fastlandet, blev besviken på vädret men...
... det var annorlunda när vi åkt två timmar båt ut till vår slutdestination, ön Hvar. Riktigt varmt och stekande sol, paradis!
 
Galet god räkpasta på vår favoritrestaurang
Stekte på stranden hela dagarna
Vad är en utlandsresa utan glass?...
... nää ingenting!
Godaste risotton, älskar skaldjur
Vi tog också en båttur ut till en paradisö och hängde där hela dagen
Grym utsikt från en borg som vi gick upp i, svetten rann!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback