och så var december igång..

.. och jag kan inte påstå att min julkänsla är på topp. Den börjar bli men saknar ändå snön, det gör julkänslan komplett. Och julkalendern då? Den är bättre än vad jag förväntat mig men samma där, vill ha en julkalender som utspelar sig i Sverige med massa snö och sådant där mysigt!
I alla fall, jag har sjukt mycket i skolan just nu. En massa prov och uppsatser som ska in nu i slutet på terminen. Igår skrev jag kemiprov och idag tyskaprov eftersom jag missade det i fredags. Skönt att få några avbockade!
    Vid 4 i eftermiddag stack jag ner till kyrkan och övade mer till Luciat, det kommer bli så bra! Kommer att lussa 5 gånger detta året och det ska bli så kul, älskar det! När jag kom hem därifrån, två timmar senare hehe, käkade jag och skrev lite på min fysikuppsats. Ska snart dra mig mot sängen, är så sjukt trött. Vi hörs imorgon!


måste bara säga att du är sjukt vacker på din header. Gott mä frukt btw<3

2014-12-02 // 21:39:28

Vad gott det ser ut att vara! :)

2014-12-02 // 21:45:34
ª Hanna

Vad gott det ser ut. Nu blev man lite sugen på frukt. ^^

2014-12-03 // 07:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback