10 snabba

 
Din favorithögtid? Julen helt klart, älskar allting som har med julen att göra. Maten, stämningen, julgodis, kalle anka, julklappar, mys med släkten osv.
 
Din fobi? Fåglar helt klart, usch.
 
Din favoritblogg? Jag har svårt att välja ut en favorit, några som jag följer och tycker mycket om är Andrea Hedenstedt, Alice Hedenstedt, Blondinbellas, Bianca Wahlgren Ingrosso, Fanny Staaf och Hannalicious. 
 
Favoritgodis? Choklad utan tvekan.
 
Vad har du för framtidsplaner? Antingen resa efter gymnasiet eller börja plugga direkt och skaffa mig en bra utbildning, därefter skaffa familj osv.
 
Vilket stjärntecken är du född i? Fiskarna.
 
Nämn tre saker man kanske inte vet om dig:
- Jag har åkt ambulans en gång i mitt liv.
- Jag har aldrig blivit stucken av en geting.
- Jag är sämst på att skoja med folk, har verkligen så dåligt pokerface så alla fattar direkt.
 
Vilken är din favoriträtt? Jag älskar verkligen lax av alla slag, kyckling, köttfärssås och lasagne.
 
Favoritparfym? Boss Femme.
 
Favoritcitat? Tycker detta är himla fint: "I think we dream so we don't have to be apart for so long. If we're in each other's dreams, we can be together all the time"

 

 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback