gymmet

 
Nu är jag tillbaka efter 10 dagar av uppehåll. Jag har haft en tysk utbytesstudent här i hela 10 dagar och därför har jag inte haft tid till att blogga. Tyskarna åkte hem imorse klockan 06.15 så jag var redan uppe vid 05.00 idag, kan ju säga att jag är trött.. Det har iallafall både varit upp och ner, både jobbigt men samtidigt roligt och nu är det så skönt att vara ensam, hehe.
 
Ikväll har jag och pappa varit och gymmat en sväng, riktigt kul och skönt och dit ska jag oftare. Nu måste jag plocka iordning lite på mitt rum och sedan ska jag försöka sova. Imorgon har vi triathlon i skolan och då är det även en ynka vecka kvar till sommarlov! Ha en fin kväll, puss!♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback