frukost/mellanmål tips

Mina första tips är bananpannkakor som är en klar favorit hos mig, det går alltid hem, du kan äta det precis när du vill och med vilka tillbehör som helst. Sylt, nutella, sirap, kvarg, frukt eller bär. Stort tips!
Mitt andra tips är knäckemackor med olika pålägg, jag verkligen älskar det. Favoriterna är med ägg och banan.
Yoghurt är något som alltid är gott för att du kan variera det såpass mycket. I min första skål har jag vaniljyoghurt med bananskivor, varma hallon, russin, sötmandel och linfrön. I min andra skål har jag fruktyoghurt med müsli och mango, mmmm...
 


åh så bra tips! så mumsigt med!

Sv: Tack så jättemycket! ♡

2015-01-16 // 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback