hit vill jag resa

Jag älskar att resa! Jag har visserligen varit i väldigt många länder men självklart finns det fler jag vill besöka. Tänkte visa lite bilder från ett som lockar mig rejält och som jag definitivt vill besöka någon gång i framtiden.
 
AUSTRALIEN
Australien är lätt etta på min lista. Tycker att det verkar helt fantastiskt. Jag tänkt lite på det här med att åka dit och jobba efter gymnasiet men har ju självklart en massa andra planer så vi får se hur det blir med den saken. Jag tycker iallafall att det är sjukt fint här och det finns så mycket att göra. Surfa, dyka bland korallrev, sola, bada, gå på massa festivaler, nöjesfält, se massa kända byggnader, massa vilda djur på gatorna osvosv!
 
Jag skulle lättt kunna tänka mig att åka hit och vara här en vinter, alltså när det är sommar i Australien. Tänk själv att vakna upp på julafton och ta ett morgondopp, hur underbart? Om jag inte besöker Australien som "ungdom" vill jag åka dit med mina barn och man när jag är vuxen. Men det bästa hade varit att åka hit med ett gäng vänner, jobba, och ha ett så kul halvår. Vill det så mycket!!
 
Ni som har läst Hannalicious blogg vet att hon har varit i Australien ett antal gånger, har följt henens resor osv, hennes liv lät verkligen helt perfekt. Hon träffade massor av nya kompisar, bodde ihop med andra,  jobbade, solade, badade, festade osvosv. 
För er som är intresserade kan ni läsa detta inlägget på hennes gamla blogg http://hannalicious.devote.se/blogs/29013726/min-australien-guide.htm 
men här är hennes nuvarande blogg http://tidningensolo.se/hannalicious/ 
 
Förövrigt när vi ändå saknar om Hanna kan jag verkligen tipsa om hennes blogg, så läsvärd blogg! Hon är riktigt inspirerande och verkligen ev av mina förebilder inom bloggvärlden, träning och hälsa. Om ni gillar att resa, träna, äta nyttigt osv är verkligen hennes blogg något för er, hon lägger upp massor med resetips, övriga tips, hälsosamma recept, träningstips, outfitbilder (hennes stil alltså!!!). Hon lever verkligen livet, drömlivet enligt mig. Som sagt, en riktigt stor förebild för mig, läs läs läs för bloggen är grym!
 
 
 


Vad fint!

2015-01-18 // 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback